Verheul Communicatie

|

De klant heeft niet zomaar een leuke campagne nodig, maar een campagne die keihard werkt. Het geeft in de kern aan waar het bij Verheul Communicatie om draait: resultaat voor de klant behalen. Diezelfde klanten hebben Verheul Communicatie genomineerd voor de Sterkste Schakel. Een mooie bevestiging dat ze hun vak verstaan, maar zelf zeggen dat ze klantgericht zijn? “Nee, dat kun je toch niet over jezelf zeggen? Alleen je klanten kunnen daar iets over zeggen”, zegt Bojoura Binnekamp, mede-eigenaar van Verheul Communicatie, stellig. Reden genoeg om die klanten dan ook maar aan het woord te laten.

Bojoura heeft Verheul Communicatie leren kennen toen ze nog aan klantzijde werkte. “Ik weet nog precies dat iedere mail, ieder telefoontje en elke meeting een feestje was. Dan hadden ze weer iets moois bedacht of gemaakt. Ze wisten precies waarmee wij geholpen zouden zijn en overtroffen dat elke keer.” Voor eigenaar Jan Verheul is dat ook de kern. “We denken mee. Als de klant bij een ander beter af is of met een goedkoper format meer realiseert, dan adviseren we dat ook.” Voor Verheul Communicatie is het vanzelfsprekend dat het werk dat geleverd wordt goed is en dat afspraken worden nagekomen. Het is de basis en vaak zit de finesse in kleine dingen door net die stap extra te doen. Daarom doet iedere medewerker bij Verheul Communicatie er alles aan om verwachtingen te overtreffen.

‘Creatieve, meedenkende en betrouwbare partner’

Voor de NBA (Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants) denkt Verheul Communicatie mee over de transitie van maandblad naar kwartaalblad van het magazine Accountant. “Verheul Communicatie zette een prachtige nieuwe vormgeving neer. Het valt ons op dat ze zich vooraf echt verdiepen in de vraag en de positie van de klant. Ze voelen heel goed aan wat de wensen en behoeften zijn. Vervolgens zijn ze in de uitvoering degelijk, pragmatisch en snel en is het resultaat altijd verrassend en creatief. Voor ons is Verheul Communicatie een creatieve, meedenkende en betrouwbare partner.”
Erica Looren de Jong, hoofd ledenservice NBA

‘We hebben eigenlijk geen bureau-klant-relatie’

De NBOV (Nederlandse Brood- en Banketbakkers Ondernemersvereniging) werkt inmiddels ruim vijf jaar samen met Verheul Communicatie. “Zij denken met ons mee op meerdere vlakken en wij betrekken ze graag vanaf het begin van het proces. Zo ook recentelijk met de oprichting van onze promotiestichting Ambachtelijke Bakkerij, waarvoor een huisstijl, website, consumentenmagazine en alle andere uitingen nodig waren. Het is prettig met elkaar te sparren over de aanpak. Ik heb zelf een duidelijke mening over hoe ik dingen wil aanpakken. Doordat we positief kritisch ten opzichte van elkaar staan, inspireren we elkaar enorm. Als ik iets wil, krijg ik ook wel eens te horen ‘ja, dat kan, maar heb je het ook zo bekeken?’ Dat vind ik klantgericht, geen ‘ja en amen’, maar meedenken. Met humor en zelfspot sturen we elkaar bij. Wij hebben eigenlijk geen bureau-klant relatie, maar meer een collegiale relatie.”

Sandra Wewer, marketingcommunicatie- manager bij NBOV

Verheul Communicatie

A. van Leeuwenhoekweg 38B18
Postbus 1243
2400 BE Alphen aan den Rijn
T 0172 – 477 733
E info@vrhl.nl
I www.vrhl.nl